nu blir jag säkert kär i dig, pinsamt jävla kär i dag


//Photo\\
Precis vad man kunde vänta sig..

Hallojsan, haft en bra dag allihop? Som jag sagt så älskar jag vädret! Hoppas ni har lika mycket tur med de som jag har nu! Mums. 
Kom hem för mindre än en timme sen, åkte bort till Jenny vid tre också åkte vi direkt till Nordby shoppingcenter :) Blev en lagom stund tycker jag! Riktigt nöjd :) Hahaha älskar Jenny och hennes pappa! Hahaha shit, man har då aldrig tråkigt ;) 
Tar ett inlägg om en stund med de jag köpte :) Blev inte så jätte mycket men jag är nöjder. 
Nu så ska jag väll inte göra nånting tror jag, lyssnar på musik och päser på i vanlig ordning ;) 

Talas

Kommentarer
Postat av: jenny

Hahaha, vi är då inte normala! ;)

Tack iallafall, för en jätterolig tur!! :D puss på daj!

2012-03-24 @ 21:23:57
URL: http://everythingaboutjenny.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0