nej men ta en kaka

Haha bild i repris men får gå! ;)
Jag fick iallafall tid att blogga :) Sitter hemma hos Emma nu, blir bara jag som sover här för Elin åkte hem, men de går bra ändåå :) Dagen och kvällen har vart super!! I Uddevalla på intagningsprovet gick de fin fint. Kan berätta mer om de imorgon eller nåt. Sen så åkte jag, Lisa och Maria till Torp och handladeee, en del. Blev dock strul i slutet när jag skulle köpa ett par jeans och hade inte tillräkligt på kortet för de saknades 100 spenn, blev deppig typ, hahah var as trött och blää! Men de gick över och sen dess har jag väl skrattat KONSTANT hemma hos Emma på middagen!! 5 tjejer och 1 kille var vi ju i och för sig xD men guuuuud va vi skrattat!!!!! HAHAHAHAHAHA herre min gud! Repliken som fick oss att gap skratta gång på gång på gång på GÅNG var ju "är du deppig? Men ta en kaka! :DD" Hahahahhahaha!! 

Men nu ska jag sluta här ;) Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0