när stressen hindrar en från att få sova

Orkar egentligen inte uppdatera.. Vill bara lägga mig och sova nu direkt, och kommer nog göra de nu direkt.. Jag har en hemsk huvudverk, riktigt fy! Men jag har en massa grejer jag måste göra och jag känner mig jätte stressad! Har nationella prov i NO imorgon så borde rå plugga, jag borde duscha för mitt hår e fett! Jag borde göra ett bättre inlägg, äta, göra iordning för imorgon, bestämma kläder, packa väska och bla bla bla! Och sist sova... Men jag somnar snart och känner att jag har något migrän liknande. JAG ORKAR SNART INTE MER!! Imorgon ska jag prata i rdio också. Och direkt efter provet i NO ska jag förbereda en labb i NO också imorgon.
Samtigt vill jag prata lite med Amanda kanske eller nåt sånt. Och kanske ta de lite lugnt!? Har ju vart borta hela dan i Vänersborg och suttit på föreläsningar HELA dan. Man känner sig smått överkörd och proppad med massa information som man helst skulle velat sätta sig ner och tänka lite extra på.

Jag orkar inte. Samtidigt som min tumme värker.

Nu dör jag strax av huvudverk.
Mitt liv just nu, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0