längtar efter nånting bättre än dehär!

OOOHH bara en dag kvar till helg!? Fast vad jag har jag att längta efter, egentligen? Haha SOVA! Och nånting bättre än det här! Jag är så skoltrött så de finns inte.. Orkar ingenting! Imorgon har jag SO förhör, pallar jag plugga? Nej. Nästa vecka är de en ridovisning i Svenska som jag och Johan som jag jobbar med inte ens är halv färdig med! Sen är de en inlämning i NO om droger, Engelska glosor, nästa vecka är det även ett möta på sjukhuset, möte om avslutningens middagen och bandning i Radio Prime. Sen vill jag hinna komma igång med gymmet helst nästa vecka annars kommer de glida jävligt lågnt iväg!
Pallar inte. Vissa saker är ju roligare än andra och dom sakerna VILL jag inte missa. Som tex radio bandningen.. Andra saker skulle man ju kunna köra över med en grävmaskin.. Som förhör, inlämningar, redovisningar..!! 

Hahah jag ÄLSKAR vardagen!!! 

Dagens: 
kofta - Vero Moda
Bluse - Cubus
Jeans - Gina Tricot
Ring - Søstrene grene
Klocka - Ur & Penn
Armband - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0