långa dagar korta nätter



Men tjena på er alla godingar! Mår ni bra ellerr?
Dagen har vart lång.. Men jag fick sovmorgon eftersom jag sov hos Emma i Tanum ;) Stod upp halv åtta istället för halv sju som jag gör här hemma! Sen gick vi till skolan halv nio och det är typ högst 300 meter till skolan så de är ju soft! ;) 
Ja jag hade vanliga lektioner i skolan, inget konstigt alls! Efter skolan åkte jag hem och vi slutar ju tjugo över ett på onsdagar. Sen när jag vart hemma en halvtimme åker vi till Tanum igen.. Vi skulle till Strömstad på ett möte vid halv sex men mamma skulle på ett möta i Tanum före så jag päste på B-hallen så länge :) (den feta, grymma ungdomsgården i Tanum!) Sen åkte vi iallafall till Strömstad på ett möta jag, mamma och pappa. Det gick bra, vill inte gå in på vad de var för möte men de gick bra! :) 

Haha ja sen åkte vi hem och här är jag nu!! Fick njuta av snöandet påväg hem -.- VAD FAN gör den snön här?!?!?! Dra :'( Jag som hade fått sånna vårkänslor.. </3

Skulle ju skriva om hur det var på intagningen igår men känner att jag varken hinner, kan eller orkar de ikväll.. Måste nämligen duscha nu och så är jag väldigt väldigt trött så jag måste sova TIDIGT! Och då menar jag nio och ite halv elva.. :( 
Ska lägga upp bilder på de jag köpte också! men de blir ett senare arbete och inlägg för er att ta del av :) Kan ju säga att på bilden har jag nya örhängen från Gina Tricot, en ny mössa från Carlings, ett halsband (som inte syns..) Från Indiska och ett nytt linne också de från Carlings :) 
Köpte mer än de men! Bland annat en vår jacka!! :D 

Nu ska jag SNABBT in i duschen och sen NER under täcket! Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0