just nu saknar jag dig mer än någonsin förr.


Nu har jag packat lite smått, lagt fram kläder jag ska ha på mig, övat fråmför spegeln och lästa mina texter (har fortfarande inte bestämmt mig.. tor de blir dikten?), gjort mig redo för snäng-läge, ställt klockan på 05.30, underbart!?
Nu är de bara en god natts sömn kvar.. Nervööös, frågetecken!? Haha kommer säkert gå bra men ändå ;) 
Puss puss i nattmössan, vi hörs när vi hörst och ses när vi ses


Jag får tvinga mig ajälv att inte tänka för länge på dig, nypa mig själv när jag tyst viskar ditt namn. 
Skrika så högt innanför läpparna att tankarna på dig helt enkelt inte hörs, för inte höras! För inte tänkas!! 
Det var så många dagar sen. Men jag mins dig, alldeles för väl. Alldeles för tydligt. Alldeles för mycket.. 
När våren kommer så mins jag. Våren jag lärde känna dig. 
Nu känner jag bara, ensamheten efter dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0