jag ska inte lära mig att hata andra, jag ska lära mig att älska mig själv.


Detta beskriver väll min dag rätt så bra. Baaaara njutit av sånna här bilder från meow, mikaelakjell, tuesdayaffairs. Rena guldskatter måste jag säga. Ni kan vänta er månge fler såna här fantastiska bilder här på bloggen fram över. Vänta bara! 
Just nu för övrigt händer de inte allt för mycket kan jag ju säga... Kollat på Notting Hill, ätit räkor (som blev min frukost.. Bra med frukost kl 6!?), och sen har jag vart ute och cyklat med David med. Jag cykla en-hjuling och han cykel, bilder kommer senare. Kallt underbart väder var de med! 
Nu väntar en händelselös kväll, händer de ingenting eller!?!?!?!? :( 

P.S: Rubriken beskriver en del av mitt liv rätt bra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0