att förstöra för sig själv är de enklaste som finns.

Gammal bild från Älgemon

Jag orkar inte bry mig. Jag orkar inte bry mig om mig själv. Haha kan ju vara därför allting går åt helvete. 
Jag orkar inte bry mig om mig själv men alla andra kan jag bry mig om. Alldeles för mycket! 
Folk säger att jag ska tänka mer på mig själv. Men jag tänker bara på att ingen annan ska bli sur. Eller inte tycka om mig.. 
Är någon dryg mot mig, så kan jag inte vara dryg tillbaka. Har aldrig kunnat och kommer förmodligen aldrig lära mig heller.
Skriker någon mot mig, slår någon mig, sårar någon mig, så kan jag inte ge igen med samma. För då kommer dom att, gilla mig mindre? För att jag var dryg, för att jag kaxade, stog på mig eller slog någon som hade sårat mig hårt. 
Jag klarar inte av när någon är sur eller inte gillar mig!! Jag klarara de inte!! Jag kämpar ALLT jag kan för att förhindra de!! Men jag är usel på att lyckas.. "jag är känslosam, du är känslokall" Jag mår dåligt som fan när jag gör nånting som gör så att nångn gillar mig mindre. Kille som tjej.
Jag orkar inte bry mig om mig själv. Kan bara förstöra för mig själv. 

Alla kan hata mig, men jag kan aldrig hata tillbaka. Jag kan åtminstonne inte visa de...

Jag orkar inte. Jag anses väll barnslig?

Hej jag skulle vela dö ett tag, bara för att känna hur de är att ta en paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0