ja till och med jag skulle hamna i svetten på gymmet!

Phota, jag utav Jenny

Shit dagen har vart full-proppad...! Först skola och allt vad de innebär, bla redovisning i svenska litteratur historia, som jag nämnt att jag ska ha. Det gick bra :) Efter skolan var de bandning av radio program med ungdommspanelen, gick bra de med! :) Prata om lite olika så. Sen snabbt in på ett möte om avslutingsmiddagen! Fick spika ett möte men annars bestämmde vi inte riktigt något.. 
Efter de skynda jag mig smidigt till gymmet för Lisa var så gullig och väntade där på mig :) Första gången ever jag var på ett gym över huve taget! Så ja jag var lite nervös över att gå dit helt jävla själv! Tack Lisa för att du finns där när jag behöver dig som mest ♥ Hon visa mig lite saker och sen gick hon hem :) Jag stannade ett tag, som blev ett långt tag.. till. För farmor skulle hämta mig men hon hade tydligen åkte akut till tandläkaren för hon hade tandverk! Så blev lite senare än jag trodde.. Men jag kom hem! :) 

Imorgon ska jag nog dit igen! :D SATSAR! Ska på gruppträning med Maria tror jag :) Spännade värre! Så dröjer kanske imorgon med innan jag bloggar..

Nu ska jag dyka ner i sängen, hareeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0