ibland lyckas man..

Haha okej jag kan inte använda högerhanden för tillfället så kör de lite odetaljerat, fine? 
Ja jag började då dan med volleyboll, toppen.. Körde ett slag med bara höger handen som bara träffade tummen.. Det sa pang och jag fatta liksom inte vad som hände först, men det började göra sådär ont att man inte känner nånting!? Visste inte vad jag skulle göra så jag började typ skratta för att dölja att jag grät, a jag kom av plan och det gjode så där JÄVLA ont!! Visste inte vad jag skulle göra med läraren sa åt mig att gå upp och spola med kallt vatten, jag föll nästan ihop på toalett-golvet och kunde inte få upp handen till hanfatet för de gjorde så ont så jag höll den bara neråt och tryckte, visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen och nej fyfan vilken smärta de var..! Sen kom läraren och han förstod ju att de allvarligt så han bandade in handen och sen tog dom mig där ifrån, Elin och Mari hjälpte mig och vi kom till slut till vårdcentralen.. Pappa kom också och vi fick besked att åka till Uddevalla till röntgen och se om något var brutet, tog ett tag innan vi var framme och jag hadde jätte ont och orkade inte alls!! Men ja det var inte brutet, men läkaren sa att de kunde göra dubbelt så ont med en allvarlig stukning! Vi fick iallafall åka hem igen pappa och jag, men först åkte vi och åt på thairesturang för pappa var sugen på de och jag kände att jag var hungrig. Efter de åkte vi till skolan och jag åkte bussen hem. 
Blev varken jobb eller slalom i Åmål för mig.. Fan för de! Nu sitter jag bara här hemma och har ont som fan. 

Mys pys dag.. 
Nu ska jag lägga mig ner och försöka kolla på nån film.
Hoppas er dag är bra!

Kommentarer
Postat av: sara wetterlind

Vad skönt att höra att det inte var brutet iallafall! Det syndes på dig att det gjorde riktigt ont.

Hoppas du får en fin helg ändå Fanny och hoppas att det går bra med din hand.



kram

2012-03-09 @ 17:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0