ibland blir man fast, tagen och inspirerad som fan!




Om my gaaaard jag hittade min nya favorit number ONE för ett litet tag sen, jag älskar hennes blogg!! Kolla hennes kropp!? Hennes kläder!? HENNES BILDER!?! Hela hon!!
Okej sån himla ekstas kan man ju inte få för en blogg liksom, men okej ni fattar, jag gillar hennes stil STARKT! Och jag önskar mig en egen vit vägg... Nu. 

Men jag tycker hon är helt otroligt grymm tjej som lever med sin kamera typ, gillas! Skulle man kunnat fått ihop de skulle ju en blogg som hennes vara drömmen ♥

Okej nu ska jag faktiskt ta och krypa ner i sängen, sova och förhoppningsvis inte vela gå upp imorgon och mötas av snön utanför som idag.. Fuck my life! 

PÖss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0