ge min nånting å tro på när ljuset är släckt

Haha vet inte om ni märkt de på nått sätt men mina rubriker brukar, väldigt ofta. Vara citat ut låttexter, oftast Svenska då.. ;) Men det får ni leva med! Och rubrikaren som ni kanske också märkt brukar nästan aldrig ha med innehållet i inlägget att göra! Men jag älskar låttexter, texter överlag! Jag kan tycka när jag läst en riktgt bra text eller ett citat att det faktiskt inte kan finnas något finare och vackrare i hela världen! 
Så knäpp är jag..
Citatet i rubriken är från Säkert's låt "fredrik"


Men ja! Då vart de slut på den hä veckan också! En vecka kvar och sen Påsk lov :D Och en heel helg i Sundsvall, någon längtar här asså! :) 
Kom för övrigt hem här för en timme sen typ, ska strax hoppa in i duschen. Och när jag kom hem så var jag ensam hemma!? Och är fortfarande men.. Haha gött men jag var inte informerad om detta ;) Pappa och David kommer väll hem snart skulle jag tro. 
Dagen har rullat på fint. Eller a jag har ju haft en fruktansvärd träningsverk i magen men annars så! Haha gött att ha styrka/kondition på gympan i morse kan jag ju medela.. Trodde jag skulle dö vad ont de gjorde! xD Men jag överlevde nätt och jämnt..! 
Jobbade efter skolan med och de kändes ju där med ja.. ;) 

Nej men nu ska jag röra på mig här va. Drar väll bort till Mackan sen skulle jag tro. Får se på't :) 
Hade!

Dagens:
Skjorta: Granngården
Linne: H&M
Jeans: Gina Tricot
Halsduk: Hemma gjord av mormor 
Solglasögon: Nån marknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0