för mycket snack för lite verkstad

Hej på er! Har inte hunnit blogga fören nu! Eller a jag har gjort massa annat.. När jag kom hem så gick jag ut och gick, otroligt skönt och varmt! Sen duschade jag sen ringre Amanda på skype och ja jag prata med henne, sen fick jag ringa till Elin för tiderna för när vi skall åka imorgon ändrades! Nu ska jag åka här hemmifrån mig halv sju!? Det är då jag i vanliga fall brukar stå upp!? så klockan får ställas på typ halv sex.. MUMSIGT!!!! 
Ska iallfall på en mässa eller vad man ska kalla de i Vänersborg. Jag och Elin ska vara med för att vi gjort en bok. Vet inte så jätte mycket om dagen i allmänhet men jag förväntar mig att de ska vara en intressant dag :) Och att de är värt allt besvär och tid. Kommer vara borta mer än 12 timmar så!
Du ska jag plugga NO Biologi!! Nationella på onsdag är något jag inte ser fram emot..

Dagns outfit:
Kofta: Varo Moda
Tröja: Lindex.
Byxa: Bik Bok.
Sjal: H&M.
Skor: Converse.

Örhänge: Glitter.
Ring: -ll-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0