för en hudradels sekund så trodde jag faktiskt på något annorlunda..



Fast sen visade sig att du var precis som vanligt, precis som alltid. 
Att låssas nånting annat gör ingenting bättre. 
Så jag kan ju iallafall börja med att vara ärlig!
På mitt sätt. 




Hejhej, hoppas eran kväll vart/är bra! Min har vart proppad med skratt! Hahaha hallå, bullingar? Vart borta på Backa med 6 bulling killar och en tjej, spelat fotboll och kuzi (?), a jag suger iallafall på båda xD hur värdelös får man bli på en skala tycker ni!? Jag ligger under de ni tycker kan jag ju säga! 
Bulling killar är sköna men kan vara jobbiga med måste ju nämnas med! Till alla er killar i Bullaren vill jag bara medela: Käft!, tack för de. 

Nu ska jag sitta uppe och uggla ett tag innan jag är så trött så att sova är de ända rätta! Och sova så länge jag kan imorgon ♥
Ps: vad vill patetiska, löjliga, omogna människor på facebook egentligen!? Orkar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0