finaste dagen på länge




Idag var den STORA dagen! 
Började med att åka till skolan, hade några lektioner, sista hade jag bild en stund innan jag gåck till bussen och åkte till Loftet! Där var de full fart :) Det var blommor överallt som mamma fått som invigning-presenter och de var så fint! Mormor och min moster Mona var där och hjälpe till också. Det var folk där hela tiden! Full fart helt enkelt, kul kul! :D Så ja där har vart dom senaste timmarna :) Suttit och prtatat, fikat och haft de super bra :) Och de har mamma med :D Åh är så glad för hennes skull! Älskar dig mamma ♥
Nu kommer mamma strax hem för jag åkte hem med pappa, så vi ska äta och så :) Sen blir de sängen tidigt! Eller ja ni hör väl av mig innan de men ;) 

Dagens: Klänning | Gina Tricot . Jacka | London. Väska | H&M. Halsduk | mormor har gjort. skor | London.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0