ett steg närmare mer känd än ingenting!

Hallo, har ni en bra dag!? Hoppas jag på! Själv har jag haft nationella piss prov i NO.. Haha jag är inge bra på att skriva "naturvetenskapliga argument" och allt vad de nu heter.. Får la hoppas på ett G iallfall! Hoppas  hoppas!
Har precis vart med i en radio interjuv också. Jag är med i en radio panel här i Tanum. Jag och tre pers till, Jag, Linnea Matthew och Jacob. Och sen är de en rario panel i Strömstad med fyra pers. Så kör vi varnnan vacka så på måndag är första programet! Och då är de Strömstads panel som spelade in sitt program igår som sents :) Och måndag om två veckor körs det vi spelade in idag! Så det tycker jag ni ska lyssna på!! Radio Prime sents de i :) region Strömstad då ;) 
Och ja nu sitter jag i ungdommens hus och tart lugnt! :) Ska åka hem med fyra bussen och när jag kommit hem så ska jag ut och GÅ i det fantastiska vädret!!!

Ses
Photoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0