ett aprilskämt född i december

Hej allihopa. Ja.. Haha idag var de tisdag! Om någon missade just de.. ;) Dagen har vart som vanligt kan jag väll säga. Inga direkta konstigheter så! :) Imorgon har jag kompledigt, inte heeeeelt fel!! Tänkte att jag skulle kunna ordna med att komma till Tanum och börja gymma, ska skaffa gymkort men har ju fan aldrig tid att börja!? Så tänkte ta första steget imorgon. Dock funka inte de.. Kunde komma TILL Tanum, men inte hem.. Fan. Men då kom pappa med den brillianta idén att åka med bussen på morgonen, sitta på trafikskolan och plugga hela dan, äta mat i skolan och sen gå och gymma, NEJ sa jag. Inte tal om de!! Jag kommer inte stå upp halv sju på min min lediga dag som är väldigt unik! Jag vill sova?.. Ta de som en vilningsdag. Visst jag ville ju till Tanum och träna i och för sig.. Men då skulle jag ju åka dit på eftermiddagen vafan!? 
Aja, det blir väl att vara hemma hela dan istället! Sova ska hinnas med iallafall! ;) Ingen bråska med att komma isäng ikväll heller :) Kolla film står övert på shemat! 

Har inget mer att tillägga, bilden tog jag igår.. Har på mig kofta från Vero Moda, leggings från Bik Bok, skor från Skopunkten, Ring från Glitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0