längst inne i mitt huvud.


Kom precis hem från Mackan, blev ingen sen kväll och de var väl bra de för jag ska upp åtta imorgon och hjälpa mamma ;) 
Har vart pa Mackan bara då, jag och några killar och en flkickvän typ. Kollat på epor och sånt typ :p 

Har inte mycket mer att tillägga! Sov gott.


kommer du hata mig? Kommer du få andra att hata mig? Utan att säga varför du gör de. Utan att avslöja.
Jag är väl en skamm. En skamm du vill ha? Men jag vill inte gå till dig.
Jag vet vad du vill ha. Allt de jag inte vill ge, inte till någon!
Jag vill inte ge de du begär. Du visar nånting. 
Men jag vet vad du menar, vad du vill. 
Det lät.. Frestande. Först. 
Men jag ångrade mig. 
Jag vill inte det här?
Det gör jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0