durudu du, du vet!

Hej på er. Har ni haft en bra helg nu då!? 
Nu är den iallafall slut..:/

Kom hem vid sex typ så nu har jag ätit, ska börja packa upp min väska strax! Och duscha med. 
Helgen har ändå vart bra! :) jag och Amanda åkte då hem till henne igår vid fem. Vi gjorde inte super mycket, gick och åt pizza, sen såg vi på film och lite så :) Blev aldrig att vi träffade någon annan. Och idag vakna vi vid ett, åt frukost sen va rvi duktiga och gick en liten sväng. Efter de såg vi på Dirty Dancing som Amanda aldrig hade sett?!?!?! Förstår inte.. Så de fick vi ändra på!! Sen gjorde vi inge mer ;D 

Imorgon är de måndag igen då.. Alla är as taggade!? Inte jag.. Fan vill bara dö ett tag, okej med er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0