du är coolast, du är bäst!


Nu var denna händelselösa dagen slut :) Och jag avslutar den med en bild på mig och underbara farmor i London förra året ♥ Min farmor betyder OTROLIGT mycket för mig! Hela min släkt betyder otroligt mycket. 
Jag älskar min farmor! Min coola farmor :) Som inte kan leva uta ett leppstift och örhängen, haha jag och farmor är örhänge-freak! Vi älskar shopping! Haha ni kan ju gissa hur de gick med två shopping galningar tillsammans i London!? Vi shoppade i fem dar!
Hon uppmutrar mig så sjukt mycket till så mycket! Hon visar mig alltid glädje och ger mig kärlek när jag behöver. Jag är hennes lilla ängel, det säger hon ofta! Och varje gång man träffar henna så får man massor av kramar! Haha det kan de aldrig bli för mycket av! :) Farmor förstår mig, även fast vi kanske inte pratar om sådär jätte mycket allvarliga saker så vet jag att hon förstår mig och ger mig kärlek. Min farmor är den bäste! Hon är underbar, fantastisk! 
Gör jag framgång och får lite fina ord från andra, så fullkomligt bombaderas jag av snälla ord och uppmuntringar och glädje av henne! :D som med min bok för exempel! Herregud va kul hon tyckde de var :D 
Hon är min underbara farmor ♥ Det är svårt att beskriva hur mycket jag älskar dig. :)

Kommentarer
Postat av: Smäm

Hej Fanny! Härligt med far- och mormödrar!



Har svarat på din kommentar om pennor osv i min blogg :)

2012-03-05 @ 14:53:11
URL: http://smäm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0