det spelar ingen roll, jag vet vad jag vill!

Hallåj! Då var helgen snart slut.. Vart tog den vägen? En evighet till nästa.. 
Idag åkte iallafall jag, mamma och lillebror Albin till Torp köpcentrum. Var ju där i tisdags men nu bkev de ännu en gång! Fick tag på lite små saker, bland annat ett par skit snygga byxor!! Det var hål i så mamma ville först inte köpa dom.. Men dom kom allt med hem ändå fär Albin fick rätt dyra kläder så då fick jag få dom ändå :) Förste gången mamma köpte trasiga kläder.. Jag tycker de är snyggt!! 
Visar upp allt som kom med hem senare ikväll :) 

Vi åkte vid nio och var hemma vid tre så de blev en lagom dag! När vi kommit hem så tog jag en preomenad i de fina vädret :) Super!

Jacka: H&M
Linne: Carlings
Kofta: Gina Tricot
Kjol: Hemköp Munkedal :3
Skor: Converse
Halsduk: Gina Tricot
Glasögon: Marknad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0