det gäller att använda hjärnan!!

Hej på er. Hoppas ni haft en bra dag. Haha min har vart.. Katastrofal i vissa lägen!! Skulle ju till Strömstad idag. Börjar med att klockan i klassrummet inte hade ställts om (tror jag) för jag gick för att åka med bussen en timme tidigare än jag skulle! Den skulle komma 12.25 och jag var där fem i halv 12! Lite fel.. Och ja sen missa jag bussen när jag skulle hem från Strömstad med!! Med nästan en halvtimma, bra Fanny!? Vette fan hur jag tänkte där.. Ingen vidare dag alltså. 
Det gick bra när jag var i Strömstad iallafall. Var som sagt på ett "möte" på sjukhuset. Om 4 veckor ska jag dit igen. Visst är de skönt att få hjälp. Men de är så jävla tufft. Tuffare och jobbigare än allt.
A jag fick ta en senare buss från Strömstad till Tanum och åka med farmor hem, kul att träffa henne iallafall! :) 

När jag kom hem åt jag snabbt och sen gick jag en promenad på 8 km, ni kan inte fatta hur jävla skönt de var!! Fantastigt verkligen. 

Nu ska jag unna min att kolla på film faktiskt! Slänger upp ett inlägg sen. Pöss

Dagens:
Linne - Gina Tricot.
Shorta - Lindex.
Byxor - H&M.
Ring (höger hand) - Indiska.
Ring (vänster hand) - Glitter.
Klocka - Ur & Penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0