den som vill få info

Namn: Fanny Älgemon
Födelsedatum: 5 december 1996
Födelseplats: Uddevalla sjukhus
Bor: I den enorma skogen som kallas Bullaren 
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Brunett

Längd: 1.62 ca
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Skytt

Har du under den senaste månaden
Rökt? Ja
Shoppat? Ja
Skejtat?
Bakat? Nej.. :(
Stulit något? Nej!
Motionerat? Japp
Solat? Nej 
Haft sex? Nej
Tappat bort saker? Förmodligen!

Antal
Människor du skulle ge ditt liv för: Asså min släkt, min familj och nära vänner!
Piercings: Ett hål i varje öra 
Tatueringar: 0
Syskon: 2
Saker jag ångrar: Ska jag ge ut en roman om alla dom?
Skor: Både sommar och vinter? Isåfall ingen aning!
Mascaror: 1, som är typ slut.. 
Personer du kysst: Jaduu 
Förhållanden du haft: Har haft tre och de längsta var 7 dar. Men ett av dom betydde nånting.. 

Gott&Blandat
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds eller Burker King: McDonalds
Adidas eller Nike: Adidas
Choklad eller vanilj: Vanilj 
Kärlek eller sex: Kärlek
Tacos eller pizza: Både och..
Läppstift eller läppglans: beror helt på tillfälle!
Buss eller bil: Buss!
Cider eller öl: Både och där med..

Ärligt
Svär du: Oja!
Sjunger du: När jag känner för´t!
Duschar du varje dag: Iblend varje, ibland varannan
Gillar du skolan: Nej.
Kommer du överens med dina föräldrar: Låter inte sant att skriva ja..
Tuggar tuggummi: Inte jätte ofta
Plattar håret: Orkar inte! Ibland gör jag de men de håller sig ju inte platt ändå -.-
Gråter du: Har svårt att gråta, men har jag väl börjat kan jag inte sluta.. Lite jobbigt


I framtiden
Namn på barn? Hehe skriver faktiskt upp fina namn! Men orkar inte ta alla dom nu ;)
Hur vill du dö? Snabbt och smärtfritt!

Hur vill du bli när du blir gammal? Den tuffa tanten!
Hur vill du gifta dig? Drömmer om ett stort brölopp med massa folk, vit lång klänning i en kyrka
Vart vill du bo? I en storstad! Sen kanske jag kommer tillbaka till landet
Drömjobbet? Skådespelare på teater!

Har du någonsin
Blivit kallad hora?
Japp
Blivit nedslagen? Nej
Ångrat ett sex? Ja.
Kissat ner dig? Vi var alla små barn?
Ljugit om din ålder? När jag skapade min facebook..
Bråkat utan anledning? Oja!
Kallat dina föräldrar cp? Cp vet jag inte, nåt i den stilen iallafall.
Varit uppe i 24 h? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0