asså filmen var ju bra! det var bara därför..

Sitter och jobbar med ett skolarbete i litratur! Mums. Jag och en som heter Johan ska rdovisa om ett verk, det blev Skönheten Och Odjuret, eller Den sköna och Djuret som den egentligen heter. Jag älskar disneys varsion av den starkt!! Var dock liiite jobbigare än jag trodde att redovisa om verket... Johan tycker inte alls om mig för att jag valde de.. :( Vi har nätan inte fått någon fakta alls! Lite från Wikipedia och orginal sagen i den stora feta boken på bilden! Som för övrigt är typ omöjlig att läsa.. Språket är från 1700-talet och jag är inte direkt van vid de språket.. Hahaha men jag är nu STOLT eftersom jag läst (nästan) HELA sagan i den boken!! En applåd tack!!!

Projektet ska vara klart nu i veckan och vi ska redovisa.. Undre hur detta skall gå!

Nu ska jag iallafall söva!! Trött är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0