alla bevis mot en tråkig lördsgskväll


Haha ja.. Jag satte mig och rita! Och eftersom att jag inte kan rita på fri hand, så ritade jag av en av KANDEES alla mästervärkt. Mitt var väl ingen höjdare men aja ;) Var evigheter sen jag ritade och de var kul :) 

Vet att jag lagt upp typ 10 tusen inlägg ikväll!! Tvivlade på om jag skulle lägga upp detta inlägg men sak samm! Då har ni ju nåt att läsa iallafall ;) Kul för er! Påtal om läsa. Nu ska jag läsa lite i min SOLO tidning, eller kolla på Andra Avenyn, hmm... 

Hahaha höres! Men de får bli imorgon, ni har hängt med nog ikväll. Ni har väl egna liv?

Hahaha näsan är as liten?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Gud vad duktig du är!

Hoppas allt är bra med dig :)

2012-03-04 @ 14:15:38
URL: http://jossanhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0