femte mars tjugohundratolv

Haha mitten bilden sår ju förjävlig ut men haha ville visa vad jag hade på mig idag! 

Idag var det måndag, allas favoritdag eller? ;) Kunde väl tro de. Ja jag slapp alla lektioner iallafall! Stod i skol-fiket med Maria och Elin hela dan så de var kul. Vi fick ihop nästan 1000 kr så de var ju fett! 
Efter skolan så tog jag en promenad, tredje dan i rad idag. Går framåt! Fick ont i benet idag med.. CP!? 
Nu ska jag packa en väska, föra över pengar till kortet och öva skiten ur mig på texterna tills imorgon!! Antagningsprov för Teater linjen på Sinclair står på shemat, sen till Torp med goa kompisar och sen middag i Tanum hos en tjej i min klass som fyller 16 :)Och övernattning på de! En bra dag att se fram emot med andra ord! :D Lite små nervös inför antagningsprovet men.. Öva öva öva!
Kan lägga upp texterna jag ska läsa sen :) 

Jag önskar er alla en bra vecka framöver och hoppas eran start vart bra :) Hejhej!

Dagens: Jeans shorta: Lindex | linne: ingen aning.. | Jeans: Gina Tricot | Örhängen: En present | Ringar: Bik Bok, Ur & Penn | Klocka: Ur & Penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0