underbart.

Bilderna tog jag i fredags kväll när jag sov på Älgemon. De var helt magiskt ute den kvällen! Det var aldelles stilla, like kyligt och dimma som rörde sig över vattnet på ett nästan spökligt sätt. Så jag gick ner till bryggan och bara stod där, jag vet inte hur länge. Och bara va, kända den kalla dimman åka igenom mig och bara njuta av tystnaden och de finaste i världen. 
Jag älskar verkligen att vara på Älgemon, särskilt på sommar-kvällarna. Det finaste stället på hela jorden är Älgemon. Ett paradis helt enkelt, det finns nästan inte ord! 
Helt fantastiskt.
När man åker dit kan man verkligen koppla av och koppla bort. Koppla bort allt! Man har inte bråtton eller massa saker man måste göra. Dom sakerna man ska göra är man inte stressad med, man tar allt i sin egen tackt. När man är där så bara... är man, och de är så himla skönt. Jag önskar att ni alla skulle kunna få ha ett sånt ställa och få uppleva de! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0