we rock the world

Gud kvällen igår var jätte rolig! De behövdes verkligen! Väldigt väldgt kul hade vi! :) Dansade loss, rökte vattenpipa, pratade, lärde känna nytt folk, SKRATTADE, tog hur mycket kort som helst på typ allt, träffade saknade personer och hade de helt bäst alla katigorier. Underbara människor :) Dock känner man ju verkligen att man lever idag! Eller jag känner mig snarare död men... Tror jag somnade vid fem eller nåt i soffan, vilket jag hade tur med för de var två pers som sov på trägolvet! Men jag fick ju ingen vidare sömn på typ 3-4 timmar och sen åka två mil moped till jobbet för att jobba sex timmar, vilket var dom sex mest hetsigaste timmarna någonsin på jobbet! Vi slog rekord idag. De har inte vart en ledig stund, svämat över med folk! Vilket såklart är kul men lite påfrästande för mig som sovit oroliga 3-4 timmar efter att ha festat hela natten och helst bara skulle kunna somna vart som helst! Var de inte lika uppåt och tiptop! Men de gick ju iallafall. Im alive! 
Men nu var de fruktansvärt skönt att komma hem, ta en dusch, ÄTA, lägga sig i sängen med en bra film, lite godis och bara päsa. De ända rätta! 

Imorgon ska jag sova, och endanst sova! Motionera ska jag med, för nu har de gått för många dar sen sist!

Sköt om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0