vad hände? vad var de som hände?

Nu har kvällen gått förbi, har latat mig lite hemma men åkte iväg ett tag med en kompis också nu för en stund sen så de avbröt lite i allt jag skulle göra på datan ;) Men nu är nog allt klart. Redigerat alla bilder, uppdaterat tumblr, kollat facebook och sett vad alla andra har haft för sig och sen också kollat massa bloggar. Nu ska jag kolla film och tagga för imorgon!! För då är de brännbolls-turnering i Bullaren! Nästan hela Bullaren är medverkande i en brännbolls-turnering och de är 18 vad jag hörde sist. Och ja jag tror nått lag ska vinna. Man har delat upp Bullarn då i massa lag, dom flästa beroende på vart man bor. Så jag är med i lag-Backen som de heter där jag bor :) Första matchen börjar klockan tolv och jag vet inte när allt ä klart. Men när allt väl är klart så ska hela Bullarn festa på Crusaders :D 
Åh jag längtar! :) 


Jag tror jag bara fick för mig nåt. För de hände nog ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0