underbart borta, skönt att vara hemma!

Hej på er!! ÄNTLIGEN HEMMA!! Så skönt! Borta bra men hemma bäst stämmar bra ;) 
Har haft 4 underbara dagar iallafall! :) Solat, badat, solat, badat, PÄST i sommar-solen och värmen som fyllt hela kroppen liksom. Nu är de sommar på riktigt! 
I onsdags och igår åkte jag och Amanda ut med hennes mormor till två olika öar, en för varje dag. Vi solade och badade och hade allmänt gött bara :) På kvällarna har vi ätit god mat på alltanen och sen tagit varma kvällsdopp i både skenet från fullmånen och den sista värmen av solen i solnedgången. Underbart. 
Men nu är jag hemma och de är skönt de med. De skönaste var att DUSCHA! Dom hade ingen fräsch dusch där så jag och Amanda duschade inte på hela tiden. Vilket betydde att jag har vart helat full med hafs salt! Såå skönt att tvätta sig i en dusch asså. Och äta. Jag hade inte ätit sen tio i morse så när jag kom till jobbat idag vid halv två så kände jag hur jag började bli hungrig, och efter två timmar av hårt städande så höll jag på att smimma av, flera gånger. Snubblade och hade mig där. Fy. Var trött, arg och förbannad på allt, kunder varkligen inte tänka klart! Och varmt vare! Usch så varmt. Och på vagen hem så sa jag till Antia att jag inte ätit så mycket och då dokstavligen proppade hon in bulle med russin i munnen på mig! Haha.
Så de var underbart att komma hem till familjen nu. Vi har ätit räkort och myst till de ordenkligt! Nu ska jag bara luta mig tillbaka och njuta av min säng.
Hoppas ni gillar alla bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0