tills de ända jag har kvar, är modet att ge mig av.

Hej på er. Herregud vilken seg dag!! Vaknade tolv, gick till soffan och somnade i typ 4 timmar till, lyckat!! Vaknade till liv när mamma kom hem och strax därefter ringre Evelina och vi bestämde att jag så fort jg kan ska bege mig till Hällevadsholm och ha tjej/myskväll med hon och Sara, åh vad jag saknar dom!! Sara har jag inte träffat på alldeles för länge nu! Så de ska bli väldigt mysigt :) Så jag ska packa och göra mig iordning nu är tanken. Hehe konstigt nog sitter jag vid daten men.. Ska äta först nu också :) 
Jag åker väll hem imorgon tror jag, eller tisdag morgon de får jag se :) Ska till Fjällbacka på tisdag vet jag iallafall! Så mycket är bestämt :)

Sköt om er så uppdaterar jag imorgon eller tisdag :) Nu lukat de grillat och pappa ropar mat så jag får väll röra på fläsket ut till köket! Puss på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0