svensk sommar är ju underbar!

Nej fy för Svensk sommar!! Sutit ute nu i fyra timmar och frysit häcken av mig! De har blåst och vart isklatt... Mumsigt! :( Men med trevliga personer går väll allt :) Vi har ätit massor av korv och mycket god choklad pudding och rull-tårta :) Gott gott. Roligt att se alla igen, var längesen nu. Sist gång var väll morsdag. Så de var roligt :) 

Nu är jag hemma och tagit på mig den varmaste tröjan jag hittade och sitter nu invirad i en filt i soffan framför teven! Sover själv hemma inatt för jag orkade inte sova en natt till på Älgemon vilket dom andra gör, men jag klara mig bra här :) Ska kanske sätta på en film och kanske hämta en till filt, brrrrr va kallt de är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0