stop love someone that dosn't want you back.

Nu har jag kommit hem! Usch fick köra i regn hem.. Mindre trevligt. Men men! ;) Nu vankas de mat också och de är cill och potatis på menyn. Och eftersom att mamma inte är hemma än så står jag och pappa för matlagningen idag. Eller mest pappa kanske... 
De gick bra på jobbet iallafall! Och de gick bra att köra med :) Trots att den är helt dum i huvet och lär lägga av snart. Javla moppe... Asså de tjuter från bromsarna, hastighets-mätaren funkar inte, den går inte att ha på tom-gång för de stänger den av sig, en av backspeglarna är helt knas och de som är värst av allt är att de inte går att få igång den med el-snart!! Utan de går bara att kicka!! Ser ni ofta folk som klickar igång en skoter!? För de gör då fan inte jag... De är ju ett under att jag kommer fram med den iallafall. Ska till morfar imorgon så han ska kolla på den. Hoppas han kan fixa NÅT av alla felen iallafall... 

Men nu äre mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0