sommardag

Ja nu ska jag strax åka men hinner med ett kort inlägg först :) Vaknade jätte trött idag!! Ville verkligen inte ta tag i morgonen utan bara gå och lägga mig igen, haha... Ska väll tillägga att jag vaknade klockan tio och inte typ klockan sex... Men! Jag tog en dusch och nu är morgonen genomförd, har packat och gjort mig iordning. Och nu är jag redo :) 
Ska bort och jobba nu först några timmar, sen åker jag till Jenny och från henne åker vi till Linnéa på tjejkväll! :) Längtar efter tjejerna! Ska bli jätte kul. 
Vädret är fint idag med! underbart :) De piggar verkligen upp, fint väder piggar alltid upp mig! 

Ni får ha en jätte bra dag, så hör ni av mig säkert imorgon när jag kommer hem :) 

Dagens: 
Klänning - Gina Tricot 
Skärp - H&M
Klocka - Ur&Penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0