saknade vänner!

Kom precis hem från Hällevadsholm nu :) Har vart jätte mysigt! Igår kväll så var vi hemma hos Sara ett tag, spela nåt dans spel på wii och hade de väldigt kul :D sen tog vi mopparna ner till sjön och sen lite överallt :) Så jag och Evelina kom hem till henne vid halv ett eller nåt sånt. Så satte vi på filmen Lol, vilken nu är våran absoluta favoritfilm!! Den måste ni alla se! Jag är helt kär ♥
Vi somnade väll vid tre tiden och blev väckte nio imorse, muuums ;) Men de var skönt att komma upp. Och idag har vi i princip bara sutit vid teven! Käkat glass och bara päst. Skönt! 

Nu ska jag kolla lite på tv tror jag, har huset för mig själv en stund så de är skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0