så lyckat som de kan bli

En bild bomb är ju alltid trevligt :) Kvällen igår var riktigt lyckad!! Kom till Tanumstrand vid halv åtta, mötte upp Linnéa, Jacob och Felicia också ställde vi oss framme vid scen och kollade på förbandet. Dom spelade inte alls länge så vi stod ett bra tag och väntade på att Magnus Uggla skulle våga sig fram. Och som tur var gjorde han de till sist! Det var helt kaos med mycket folk framme vid scen, vet inte riktigt hur mycket folk de var bakom mig för de enda jag såg runt omkring mig var långa personer, och hade väll konstant en stor ryggtavla rakt framför ögonen på mig, haha! De vaaar så trångt!! Hade man händerna uppe, ja då fick dom vara uppe! För de gick då inte att få ner dom intill kroppen igen... Förklarar de folkmassan? 
Musiken och draget var väldigt bra iallafall!! Bortsätt från att Magnus mick var väldigt låg så man hörde vissa stunder inte vad han sjöng, men de hjälpte publiken till med! 
Vi åkte hem nästan direkt efter musiken var slut och då var klockan kanske elva, tog väll en halvtimme innan vi hittat mamma och så med. Så släppte jag och mamma av tre pers som skulle av på vägen också. Så vi var hemma vid tolv och då dök jag ner i sängen. 


Idag har jag jobbat hos mamma i fyra timmar och ska nu packa lite saker och bege mig till Älgemon på Släcktträff :) Kommer lite folk från pappas släck så vi ska grilla och ha de väldigt mysigt. Vilket har blivigt tradition att göra en gång varje sommar! Sen får jag se om jag kanske åker bort och kollar på traktor slalom lite senare också. De är en grej som några Bullingar anordnat. De är folk som anmält sig och då kör man slalom med traktor och släp mellen hö-balar och sen backar man tillbaka, var på de förra året och de var riktigt roligt! Men eftersom de är släcktträff på Älgemon vet jag inte om jag åker eller ej, får bli en senare fråga. 

Jag uppdaterar imorgon igen :) Förmodligen med sommriga bilder jag kommer klicka ikväll. Ha de underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0