när de är som bäst

Hej på er! Hoppas eran lördag var bra igår och att ni sovit gott och så :) 
Jag var ju då som sagt på Älgemon med några från pappas släckt igår då, men jag åkte dit lite senare för jag var faktiskt borta en sväng på traktor slalomet, hann ju inte så så mycket men.. Var där i mindre än en timme. Men de var väldigt mycket folk och alla hade väldigt kul :) 
Sen var jag på Älgemon hela kvällen, vi satt alla på logen och åt grillad mat och hade de väldigt mysigt och trevligt :) Jag var även borta och badade med N en sväng, var väldigt kallt i vattnet! Så badkrukan bada inte ens när vi skulle bada.... haha typiskt! 

Och ja idag har vi inte gjort mycket, kollade på Hitta Nemo i morse och sen har vi mest bara ätit och suttit ute lite. 

men nu ska jag göra mig iordning för nästa släkt kalas som är om en timme med mamma släkt denna gång, vi ska fiska och ätit tårta :) 
Ni får ha de bra så hörs vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0