mot sommar dagar

g
Godmorgon på er :) Jag ska strax ta på mig jackan och åka nu, så jag inte missar bussen... Skulle ju inte vart så kul!! 
Så jag ska skynda mig här ;) Väskan är packad och så iallafall, haha min "lilla" väska.. Den är super stor!! Men den väger inte så mycket för de är typ bara kläder, handduk, byxor och tjocktröja tar upp de mesta av väskan. Att kläder ska vara så stora!? 

Skulle ju berätta om helgen, men jag hinner inte nu.... Jag får ta de när jag kommer hem. Hahah... Har massa sommar bilder och så, de är väll de roligaste :) 

Men nu måste jag rusa! Så inte bussen åker ifrån mig, haha. 

Vet inte när jag kommer hem, skulle gissa på torsdag :) Så de kan bli väldigt tyst här fram tills dess! Har formodligen inte tillgång till internet och dator has Amandas mormor. Men ja med tur så kanske något snabb-inlägg nån gång ;) 

Nu ska jag bara njuta av sommaren och hoppas ni gör desamma :D Kram kram. 

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: vet inte vilket lag jag ska vara med i!! :O vet du? :D:D

Svar: Vet du inte? :O jag ska vara med i Backen ;DD
fanny älgemon

2012-07-03 @ 15:01:01
URL: http://everythingaboutjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0