magnus uggla next

Nu är jag hemma från jobbet, ensam faktiskt! Mamma är kvar på jobbet och övriga familjen på Älgemon. Så jag sitter i soffan med en energi dricka och kolla på helt hopplöst dåliga program på teven... Vart tog alla bra program vägen egentligen!? Allt som går på tv nu är bara skit verkligen. Värdelöst... 
Ska göra mat till mig själv snart hade jag tänkt och sen börja göra mig iordning så smått. Mamma kör ner mig vid sju så jag är där nere vid halv åtta och möter upp Linnea :) Hoppas Uggla är bra live nu annars blir jag ledsen... Men jag förmodar att han är de! 

Ha en  fortsatt bra fredag. 

Bild är från i morse. Ni ser ju lite vad jag har på mig iallafall. En tröja från Gina Tricot, kofta från H&M och ett halsband från en affär i London jag inte mins vad den heter.. Hehe, och en fläta i håret till detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0