kvällsdopp och mycket skratt

Kom precis hem från Johan :) Åkte dit vid åtta för vi bestämde att vi skulle bada på Östad! Mycket trevligt :) Nere vid stranden var de även känt folk :) Så vi bada en stund och sen knallade vi hem till honom och åt kex och spelade kort med hans syster Emma :) Vi var oseriösa och hade alla möjliga diskutioner! Kul som alltid :) Satt där ett bra tag! De är ju nått av de roligaste som finns att vara med Johan, har alltid vart och kommer alltid vara! 

Kom hem nu vid elva och har precis vikt dom sista plaggen och lagt in i garderoben, åkte ju ifrån hela städningen av garderoben haha ;) Men nu är de klart och jag tänkte lägga mig i sängen och kolla på nåt serie avsnitt. Anna Phil eller That 70's Show, återstår att se vilket de blir. 

Imorgon blir de jobb och sen på kvällen blir de party party i Tanum :D tagga! Riktigt kul ska de bli! 

Men ja ni hör säkert från mig innan jag åker dit, så hade bra så länge. Och sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0