karnevals helgen


Bilderna hittade jag på Annas blogg :) gå in och kika på hennes blogg :D 
 
 
Denna bilden har Jenny tagit :D kolla in hennes blogg på direkten!

Åkte ju då till Tanum i Fredags efter jobbet. Var med Jenny och hennes goa mamma ett tag och sen så åkte jag med dom när Jenny skulle pierca näsan, tyckte de blev skit snyggt :D sen senare kom Anna och Linnea, vi skrattade, pratade och hade de bra. Vi gick och åt pizza och sen kollade vi på film. Haha och var smått galna! 
I lördags åkte Linnea tidigt för hon skulle jobba vilket var tråkigt!! :( Men jag, Anna och Jenny fick klara oss ändå. Vi gjorde ju inte så mycket men, vi gjorde oss mest iordning efter vi hade vaknat och ätit frukost. 
Vi begav oss till regniga Grebbestad vid tre och gick typ bara fram och tillbaka genom Grebbesta om och om igen, haha. Var inte alls så mycket folk och vädret sög. Men vi stannade ändå och kollade på karnevalståget och gick runt ett tag. De sista jag gjorde innan jag tog bussen mot Tanum  var att kolla på finalen av talang-jakten. Två killar från mina parallellklasser var med och sjöng Mother Lover, och dom vann hela skiten! Sjukt kul :D Och efter att ha sett dom kunde jag åka vidare till Tanum och lämna festandet i Grebbestad. Åkte buss med några goa kompisar som alla skulle till samma fest, vilket jag också skulle. Så väl i Tanum så skulle några äta pizza och sen gick vi hem till killen som skulle ha fest och började dricka där. Var riktigt skojj faktiskt! Fick även känna två underbart fina tjejer bland annat. Vi dansade och hade de bra, ett tag iallafall.. Jag flippade totalt ur men de behöver vi ju inte ta här, asså jag drack inte och flippade ur så om ni tror de. Jag flippade ur med känslor och sånt som BARA förstör en fest, fy att de skulle hände just där just då. Åh!!! Men ja jag fick dansat lite till innan jag och Jenny gick hem till henne vid ett tror jag de var. Vi somnade direkt och vaknade inte såå pigga och  hurtiga, haha ;) Men jag överlevde dan och åkte ju då till Älgemon sen när jag kom hem. 

Oooooj jag skulle ta de kortfattat, haha ;) Helgen var jätta bra iallafall :) Tack alla.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jenny nämnde att du inte mådde så bra där ett tag, säg till om det är något, finns här för att lyssna babe!! <3 Och tusen tack för helgen, du och dom andra tjejerna gör verkligen mina dagar så värda. Puss!!

Svar: Nej jag flippade verkligen ut, usch :( Kändes verkligen som om jag förstörde festen bara! Tack babe <33Taaack själv Anna!! Du är så underbar :) Puss!! <3
fanny älgemon

2012-07-16 @ 20:44:23
URL: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0