jag väntar på bättre tider, bättre människor och bättre väder

Nu ska jag strax sova, eller jag ska åta nåt först, fett hungrig.. Cill och potatis är inte de mest mättande jag vet direkt! 
Imorgon så ska jag ta mopeden till Hällevadsholm och hälsa på min kära mormor och morfar. Morfar har i uppgift att fick grejer på min moped och jag hoppas verkligen han lyckas! För den är seriöst hel-kass just nu. 
Jag ska bli kvar i fina Hällevadsholm också över natten är de tänkt, går bort till Evelina och hänger med henne tills på torsdag nån gång :) Gryyymt kul! Saknar tjejen! Finns få så fantastiskt fina vänner som hon är! 

Så nu ska jag packa lite smått och gott, inte för mycket då. De måste ju få plats på moppen är ju första regeln för  min packning denna gång, haha. Får se hur detta slutar! 
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0