Jag är med körkort!

Heeej :D nu är de gjort och avklarat! Nu har jag eu-moped körkort :D Jag fick 57 rätt av 65 möjliga, de var ju inte alla rätt men jag är riiktigt nöjd ändå :D Super duper glad! Känner mig så fri liksom, haha ;) 
Efter jag hade vart inne och gjort provet skulle vi fira med god mat, men de blev rätt misslyckat när vi hamna på en pizzeria som inte var en vanlig pizzeria! Som vi trodde... De fans inte sallader, inga kebbab-rullar, nej inte ens kebbab! Vad är de för pizzeria liksom?.... !? Jaja vi åt där iallafall och hade de små trevligt. Sen när vi nu kom hem så hittade jag även rosor utanför dörren från farmor, älskar henne :)) ♥

Så jag nu är jag iallafall hemma, vi gick in på Torp en snabbis också på vegen hem.  Så nu sitter jag och pratar med Amanda i skype och packar så smått! Ska åka med henne till hennes mormor i Strömstad imorgon och sova där en-två nättre :D suuuper sommrigt! :D men vet ju fasen inte vad man ska packa men aaaaaa, de löser la förmodar jag ;) Ska åka imorgon vid tio så :)

Ska ju göra ett inlägg om lördags och så med, men de varken orkar eller hinner jag nu ikväll :p Måste sova så, himla trött! Men får göra de imorgon innan jag åker kanskee :) 

Ha de bäst och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Andersson :)

Grattis gooaste vännen min! :D <3

2012-07-03 @ 10:51:22
URL: http://liinneaasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0