de ska fullföljas

Godkväll, sitter här i min ensamhet och drömmer mig bort som vanligt! Haha nejdå men så jävla glatt kan jag ju inte påstå att de är, allt suger. Tur att jag har en fullspäckad helg framför mig som bara består av roliga grejer med roliga människor!
Imorgon ska jag fort packa, sen åka och jobba, ska få hjälp av både farfar och pappa, för gulliga är dom! Haha ska tillägga att jag ber ju ingen att hjälpa mig på jobbet! Dom kanske tycker jag är för seg...? Jag tycker jag jobbar på bra! Men de är klart, fler händer desto snabbare går de! Och tanken är väll att de ska gå vääldigt fort imorgon! Varför vet jag inte för jag har då ingen tid att passa så direkt... Ska vara hemma hos Jenny i Tanum vid sex, men vi kommer väll vara klara på jobbet vid senaste fyra! Och då menar jag verkligen senast! Förmodligen är vi klara säkert innan tre... Och då ska jag sitta och uggla i Tanum några timmar, käka nåt smmarigt kanske. Och ja när Jenny kommer till lägenheten  i Tanum såska jag gå dit också ska Linnea och Anna sova där med! så de blir super mysigt :D Och på lördag är de Karnevalen för hela slanten! Beräknar att träffa mycket folk, skratta en del, ha grymt roligt och bara njuta av sommaren! Och sen hem med nån mysig nattbuss till Fjällbacka och sova hos Amanda! 

Ja de är så de är planerat, om ingen skadas allvarligt eller dör så ska planen fullföljas till sista steget som då måste vara upp på bussen på söndag mot Tanum där de sen (hoppas jag) är hämtning av nån gullig förälder!

Nu; kolla film och inte göra nåt annat än att päsa på! Hade bra

Kommentarer
Postat av: Anna

Längtar efter dig/er nu!! Ses ikväll! :D <3

Svar: hiihiiiiiiiii :DD <3
fanny älgemon

2012-07-13 @ 15:41:31
URL: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0