inte helt fel alls

Ja nu är jag hemma igen! Blev som ni ser ingen bloggning i Hällevadsholm. Vi hade de så bra utan! 
Åkte ju då till Hällevadsholm igår vid kvart över tio, tog ca 45 min dit, inte så jätte farligt ändå! Åkte en stund till mormor och morfar så morfar skulle undersöka min lilla moped och allt som inte funkar på den.. Eller allt som inte funkade rättare sagt! Han fixade faktiskt tommgången, de pipande hjulet och backspegeln! Dock inte el-starten eller hastighetsmätaren :/ Så jag måste fortfarande kicka igång den, men den är som tur är väldigt lätt startad så jag behöver ju bara kicka en gång typ och de är ju bra de iallafall.
A jag fikade där också innan jag svängde bort till fina Evelina :) Vi päste en del där, kollade på youtube och så. Sen så kom Natali och vi åkte bort alla tre till ICA för att köpa nåt smaskigt. Sen åkte vi bort till kärlekudden och satt där ett tag. 
Sen så skulle vi alla äta så Natali åkte hem till sig. lite senare så kom Natali och Sanna till oss, vi åkte iväg på varsin moppe, bland annat till tappen och hyrde film och köpte godis, åkte hem till Evelina direkt efter och kollade på filmen, uuuusch de var en skräckfilm och haha guuud va vi skrek och hade oss!! Hahah 
Ja efter filmen åkte dom hem så jag och Evelina satte på en bra film! En film som inte var läskig!! Haha ;) Sen somnade vi vid typ ett eller nåt. 
Och ja idag har vi inte gjort nåt större, vaknat, kollat på film och ätit bullar :) Sen åkte jag vid halv 4. 

Men nuu ska jag laga mat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0