i'll hope you remember me, because i never gonna forget you.

Hej på er. Sitter här och raderar meddelanden, ska säga att de inte är lätt! Haha feg som jag är så kan jag inte ens ta bort alla meddelanden och gå vidare. Har fortfarande kvar sms från en person jag inte snackat med på ett år, men! Jag har aldrig vågat trycka på radera och gå vidare, haha lite typiskt mig faktiskt! 
Ja dagen har inte bjudit på nåt särskillt, vaknade och åkte bort för att jobba hos mamma några timmar, var inte alls mycket kunder, inte så konstigt, i de fina vädret som vart idag har alla legat som packat kött på stranden! 
Men de var inte helt tomt i affären iallafall :) 
Ja sen har jag bara kollat på tv och latat mig, ska ut och springa nu så jag får något gjort den här kvällen! Blir mest bara ligga-i-sängen-och-kolla-på-film-kvällar numera...Inte bra!! 
Imorgon ska jag jobba igen och sen åka till en kompis på tjejkväll :D Vi ska vara 6-7 tjejer, kolla på film, äta god mat och ha de super bra! Kommer bli jätte mysigt :) Vet inte när jag åker dit imorgon men ska sova där iallafall, så kommer hem igen på torsdag. Men jag gissar på att jag bloggar innan jag åker. 

Topp - Gina Tricot
Långkjol - Hemköp :3
Ballerina skor - Indiska 
Alla smycken (armband, örhängen, klocka) - Ur&Penn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0