Idag gäller de

Yes, idag gäller de!! Jag ska åka iväg till Tresta om några timmar för att genomföra teori-testet för eu-moped (moped klass 1) Och jag SKA klara de! Har jag bestämt, hoppas de går att bestäma sånt... Troligen inte. Men JAG ska klara de iallafall!!
Jag är faktiskt inte så nervös! Ska sätta mig och intensiv plugga internet frågor nu när jag skrivit klart här. Skulle ju pluggat i förrgår (lördags) kväll, men jag blev hastigt bortrövad av Ante och Jesper till en kåta uppe i skogen för att grilla korv med vänner, och sen hamnade jag på Östad för att festa hela natten och sen så hamnade jag även i en säng där jag somnade! Och igår åkte jag till Älgemon med Rolf och Fia som skulle till oss dit på kalas. Och ja igår kväll så grillade vi med kusiner hos farfar och sen sov vi på Älgemon, ingen pluggning här inte!! Usch usch! Men helgen har vart väldigt bra och jag får berätta den lite mer specefikt senare ikväll när jag kommer hem. Och även berätta vad jag ska göra nu fram i denna veckan. 

Men nu; Pluggning! 



Kommentarer
Postat av: Linnéa Andersson :)

Ville bara säga att du är grym tjejen och grattis :D <3

2012-07-02 @ 21:10:49
URL: http://liinneaasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0