icona pop - i love it

Nu var min arbetsdag slut för idag! Var inte så jätte mycket folk inne, vilket inte är så konstigt med dessa temperaturer! 27 grade i skuggan är lika med att alla som inte jobbar är på stranden och inte i en butik och shoppar ;) Men de var ändå mer folk än vad jag trodde de skulle va, för jag kunde bara gå ut och sätta mig i mindre än fem minuter och de var väll typ den ända stunden utan folk i affären. Så de har ju rullat ändå. Fått prata engelska och grejer, sålt en av mina böcker har jag också gjort till min granne :) Så fick in en hundring i handen så de var ju ett plus för dagen. Ett minus var ju att de blev ett väldigt oväntat ögonblick också som jag inte riktigt ville skulle ske! Ögonkontakt med nån man vill komma över och glömma är aldrig bra. Fasen. 

Blev en till dagens idag ;) De är kul att ta bilder när de är så fint ute :) Så kan inte låta bli... Lite outfit-bilder-feber.... 
Tröja: Gina Tricot // Shorts: Bik Bok // Skor: Converse // Klocka: Ur&Penn

Och på tal om kläder! Nu ska jag sortera, rensa och vika alla mina kläder i min garderob... Så tråkigt att göra! Men de är väldigt skönt när de är klart..
 
Dagens låt: Icona Pop med I love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0