I want to be in a place where everything is nice

Nu ska jag strax krypa ner uder täcket, känns konstigt när klockan bara är elva, haha. Får väll vänja mig vid väldigt mcket mer tidiga gå-och-lägga-sig tider när skolan börjar och jag ska upp halv sex varje morgon. Imorgon ska jag faktiskt bara upp kvart över sju, vilket är väldigt tidigt just nu! Usch kommer aldrig klara alla tidiga mornar halv sex, aldrig! Lägenhet känns redan som ett måste och jag har inte ens börjat än. Bra! 

Imorgon ska jag och mamma in till Tanum och handla met plus hämta mitt körkort, sen ska vi jobba. Ja så ser dagen ut imorgon! 
Så ska jag slummra några timmar nu, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0