I want to be anywhere else



Gokväll. Ni undrar säker varför jag är uppe nu när jag var så fruktansvärt trött! Ja jag har inte svaret på den frågan. Ska strax gå och lägga mig iallafall. Kollade precis klart på en film jag såg med pappa, de sjätte sinnet tror jag den hette eller nåt sånt. Tyckte faktiskt den var riktigt bra! Den handlade ju om spöken och så, i denna filmen var de en liten kille som såg spöken. Men denna var annorluda gömfört med andra sånna filmer. Om ni sett Ghost som exempel. Denna var mycket mycket bättre! Verkligen värld att se om ni som jag gillar sånna filmer. De ska inte vara nån skräck film med spöken, utan att de är en person som liksom ser spöken och så. 
Haha vilket långt inlägg de blev då -.- Jag som kötar som vanligt!! Sorry. 

NU ska jag sova iallafall! Får se vad som händer imorgon :) Kanske far till Hällevadsholm :) Who knows. 

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0